Cara Memohon 3 Kaedah-Kaedah Perubatan Tenaga Baik Untuk Kesihatan Anda

Cara Memohon 3 Kaedah-Kaedah Perubatan Tenaga Baik Untuk Kesihatan Anda

Sekarang orang menjadi lebih terbuka dan biasa dengan tenaga badan, semakin banyak ubat ubat tenaga, peralatan, dan rawatan menjadi tersedia. Oleh kerana kesan mereka adalah mustahil untuk sains masa kini untuk mengukur atau bagi seorang individu untuk mengukur kecuali subjektif, saya ingin menawarkan beberapa panduan untuk mengambil mereka.

Dengan mengikuti 3 kaedah-kaedah, anda akan dapat untuk mendapatkan faedah maksimum daripada ubat tenaga.

Kaedah 1 - Anda boleh bekerja dengan semua 3 kategori ubat tenaga pada satu masa.

Kategori-kategori ini ialah:

Ubat-ubatan yang anda ambil secara lisan, seperti ubat batu permata perubatan, ubat-ubatan homeopati, ubat bunga Bach, dan titik astrologi. Aromaterapi dan minyak pati tergolong dalam kategori ini juga.
Alat-alat yang anda masukkan ke dalam badan anda atau terpakai aura anda, seperti rantai batu permata terapeutik, loket yang melindungi anda daripada sinaran elektromagnet, kad warna, dan pelbagai jenis kristal, tongkat, dan objek berbentuk khas.
Terapi yang digunakan sendiri atau dilakukan oleh seorang pengamal. Ini termasuk akupuntur, reiki, terapi tengkorak-suci, akutekanan, terapi bunyi, dan pelbagai jenis lain kerja tenaga. Terapi batu permata juga termasuk dalam kategori ini.
Jika anda mahu manfaat paling besar daripada ubat tenaga, ubat-ubat tertentu, alat, dan terapi dari setiap satu daripada 3 kategori dan menggabungkan mereka ke dalam gaya hidup anda.

Peraturan 2 - Gunakan tidak lebih daripada 3 kaedah daripada setiap 3 kategori yang disenaraikan di atas.

Peraturan ini menjelaskan bilangan maksimum ubat, alat, atau terapi anda boleh bekerja dengan dan masih menjaga tubuh anda dalam mod penyembuhan. Menggunakan apa-apa lebih daripada 3 boleh menyebabkan ketidakseimbangan kerana badan anda bekerja lebih masa untuk memproses maklumat yang bertenaga anda memberikan ia. Atau lebih teruk lagi, badan anda boleh cuba untuk menutup diri dari pengaruh bertenaga. Walau apapun, memberikan diri anda rawatan terlalu banyak menjadi satu pembaziran masa dan wang.

Kaedah 3 - Komited untuk ubat, alat, dan terapi telah anda pilih.

Ubat tenaga bukan ubat ajaib. Kerana tenaga badan anda boleh menyesuaikan diri dengan cepat kepada getaran yang lebih tinggi, anda mungkin berasa lebih baik selepas mengambil hanya satu dos atau sebaik sahaja anda mula memakai alat perubatan tenaga. Walau bagaimanapun, badan memerlukan dos yang tetap untuk tisu fizikal untuk mencerminkan peningkatan bertenaga dan membuat perubahan yang berkekalan. Seperti perubatan farmaseutikal, perubatan tenaga juga perlu diambil secara konsisten untuk hasil yang terbaik.

Gunakan ubat ubat tenaga atau alat untuk sekurang-kurangnya sebulan (sebaik-baiknya selama 3 bulan) sebelum anda membuat keputusan sama ada untuk terus bekerja dengannya. Komited untuk terapi dengan melihat pengamal anda berasa selesa dengan sekurang-kurangnya 3 kali. Rawatan boleh menjadi yang paling berkesan apabila dilakukan dalam siri 3 sesi.

Berikut adalah beberapa contoh bagaimana untuk memohon peraturan perubatan tenaga. Katakan anda mengambil 3 jenis ubat-ubatan oral: remedi perubatan batu permata, aromaterapi, dan titik astrologi. Ia biasanya terbaik untuk mengambil setiap jenis ubat sekurang-kurangnya 3 jam setiap bilik tetamu. Ikut arahan yang diberikan untuk setiap ubat. Bagi ubat-ubat ubat batu permata anda boleh mengambil 3 remedi yang berbeza setiap hari.

Selaras dengan 3 Peraturan Perubatan Energy, anda boleh menggunakan 3 jenis alat perubatan tenaga, seperti rantai leher batu permata, kad warna, dan patch tenaga. Ikut arahan yang diberi oleh pembekal alat ini. Gemisphere, sumber utama kalung batu permata terapeutik, mencadangkan memakai tidak lebih daripada 3 rantai batu permata yang berbeza sekaligus. Ketika memakai rantai ini, anda boleh memohon kad warna dan / atau patch tenaga. Dan, anda juga boleh mengambil ubat ubat tenaga ketika memakai rantai ini dan alat.

Akhir sekali, manjakan diri anda dengan terapi tenaga gunaan sekurang-kurangnya sekali sebulan. Jika anda bekerja dengan keadaan yang teruk dan memerlukan garis panduan bagi jumlah maksimum terapi anda boleh menerima, bilangan 3 lagi berfungsi sebagai panduan. Menerima tidak lebih daripada 3 jenis terapi penyembuhan sebulan. Jenis berasingan rawatan oleh 3 hari. Jika anda menjalani satu siri rawatan harian satu jenis, memisahkan setiap siri dengan 3 hari berehat di antaranya.

Dengan garis panduan ini dalam fikiran, anda dengan selamat dan penuh semangat boleh menikmati dan meneroka rangkaian penuh perubatan tenaga yang terdapat hari ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar