Meningkatkan Pertumbuhan Tinggi Dengan Nasihat Common Tetapi Berkuasa

Meningkatkan Pertumbuhan Tinggi Dengan Nasihat Common Tetapi Berkuasa

Saya tidak boleh menekankan betapa pentingnya nasihat ini. Jika ada satu perkara yang anda boleh lakukan sekarang untuk meningkatkan pertumbuhan ketinggian, ia akan menjadi ini. Tetapi kebanyakan orang menganggap ini tidak berkesan. Nasihat yang saya bercakap tentang adalah postur anda.

Mengekalkan postur yang baik sepanjang hari itu tidak mudah walaupun. Kebanyakan percaya ia adalah, dan ini adalah mengapa mereka gagal. Menjaga postur yang baik bermakna melanggar tabiat mengekalkan postur yang tidak baik. Dalam usaha untuk memecahkan tabiat yang tidak baik, dalam kes ini postur yang tidak baik, anda perlu sentiasa dan secara sedar menyedari badan anda dan mengambil tindakan untuk membetulkan postur anda.

Oleh itu, apabila berjalan, memandu, duduk atau berbaring, anda perlu bertanya diri anda sendiri "Adakah postur saya betul". Jika jawapannya tidak, maka anda mesti mengambil tindakan. Berhati-hati walaupun, kerana beberapa kali pertama anda cuba ini, anda dengan cepat dan tidak sedar akan kembali kepada kesihatan yang tidak baik anda.

Apa sebenarnya postur yang tidak baik walaupun? Nah, fikirkan postur yang baik sebagai sokongan anda dalam bentuk S. A kesihatan yang tidak baik adalah apabila salah satu daripada lengkung pada S melekat keluar terlalu banyak. Dengan memperluaskan kelengkungan S melintang, ia mengambil dari anda secara menegak!

Sebagai contoh, orang-orang yang condong pelvis mereka terlalu ke hadapan boleh membangunkan "swayback" yang merosot badan mereka. Apabila badan anda merosot dengan cara ini ia meletakkan tekanan pada belakang anda dan memakai ke bawah cakera dalam tulang belakang anda, mengurangkan ketinggian anda. Mahu meningkatkan pertumbuhan ketinggian? menghilangkan lengkung itu.

Sikap begitu penting yang juga boleh mencegah masalah kembali untuk anda ke trek. Untuk menyelamatkan diri dari apa yang sakit anda mungkin perlu pada masa akan datang, mempunyai anda kembali, leher, bahu, pinggang dan otot lain yang berkaitan pada kedudukan yang betul. Satu cara terbaik untuk memaksa badan anda untuk masuk ke dalam postur yang baik adalah dengan bersenam. Anda perlu bersenam setiap hari. Saya pasti anda telah mendengar seribu kali, tetapi itu hanya kerana ia adalah benar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar