Merawat Kecederaan - Apabila Arnica Gagal Kerja Its Magic

Merawat Kecederaan - Apabila Arnica Gagal Kerja Its Magic

Merawat kecederaan dengan Arnica adalah, tanpa ragu-ragu, cara yang paling cekap dan berkesan untuk menyelesaikannya. Arnica adalah ubat homeopati yang paling biasa digunakan untuk apa-apa kecederaan. Ia sentiasa terbaik untuk memulakan dengan Arnica. Ia benar-benar boleh menyelesaikan pelbagai kecederaan. Atau ia boleh memulakan perkara yang berlaku, tetapi tidak melengkapkan mereka.

Tidak lama dahulu saya mempunyai sebab yang sangat baik untuk berterima kasih untuk salah satu daripada ubat-ubatan berikut paling biasa dan paling berkesan untuk kecederaan.

Kelpies adalah anjing domba yang besar, tetapi juga yang tidak terlatih, mereka seolah-olah mempunyai satu perkara tentang pembundaran sehingga biri-biri. Atau mana-mana binatang lain, jika kambing biri-biri tidak disediakan. Kelpies saya suka untuk mencuba dan pusingan sehingga kuda, tetapi kuda telah mendapat digunakan untuk ia dan kini sama sekali mengabaikan anjing.

Yang bagaimanapun, tidak menghalang anjing, yang menggantikan pembundaran sehingga kuda untuk melompat dan menggigit ekornya. Pada mulanya, kuda ditendang keluar dan sering memukul anjing. Anda akan berfikir bahawa akan menghentikan mereka, tetapi ia tidak apa-apa untuk menghalang mereka!

Tetapi sekarang, kuda mengabaikan ekor menggigit, juga.

Oleh yang demikian, ekor mereka yang kasar, singkat dan sangat berkesan swats terbang. Pada musim bunga, lalat adalah benar-benar buruk, dan kuda perlu ekor mereka untuk menjadi berkesan.

Apabila ia hanya satu anjing, ia tidak terlalu serius. Tetapi dengan kedatangan anjing kedua Toby, yang pertama bertekad untuk mengajarnya semua tabiat buruk beliau, termasuk ekor menggigit.

Jadi saya memutuskan untuk mencuba dan menghentikan anjing-anjing dari ekor menggigit.

Namun perancangan saya tidak sangat berfikiran baik.

Atau disempurnakan. Sigh ...

Saya mengambil Toby, sehingga hujung belakang kuda biasanya tenang saya. Idea ini adalah bahawa beliau akan melompat di ekornya dan saya akan suruh berhenti.

Sudah tentu, Toby tidak berada dalam mood untuk melompat ke atas.

Dan saya tidak boleh mendapatkan dia untuk melakukannya pada arahan.

Kenapa saya rasa saya boleh?

Kuda itu yakin dengan semua aktiviti di bahagian belakang, dan dia ditendang keluar.

Toby adalah terlalu bijak, mengetahui bagaimana berhati-hati beliau perlu dalam keadaan ini.

Saya mengambil kesan ke atas lengan saya lebih rendah, yang melemparkan saya kembali ke tanah.

Terkejut untuk beberapa ketika, saya duduk di sana menimbang idea bodoh saya, menonton membengkak lengan saya depan mata saya.

Akhirnya saya bangun dan pergi ke botol saya dihargai Arnica.

Arnica adalah ubat utama untuk semua kecederaan, tetapi kerosakan tisu terutamanya lembut. Dan, sudah tentu, setiap kecederaan mempunyai beberapa kerosakan tisu lembut, jadi Arnica perlu sentiasa ubat yang pertama untuk digunakan dalam apa-apa kecederaan. Ia selalunya akan menyelesaikan segera sepenuhnya. Walau bagaimanapun, kadang-kadang ubat yang kedua atau ketiga diperlukan untuk melengkapkan penawar, seperti dalam kes ini.

Panduan ke ubat / ies hak serta-merta selepas acara itu akan memastikan apa-apa terjadi dan semuanya dibersihkan dengan segera. Walau bagaimanapun, saya kadang-kadang agak perlahan dengan rawatan saya sendiri, berfikir ia akan hilang akhirnya.

Saya tinggal dengan Arnica untuk beberapa hari, kerana ia telah lega kesakitan dan tiada lebam, tetapi saya dapat melihat yang bengkak secara beransur-ansur menjalar lengan saya. Dan saya mempunyai penggunaan yang terhad lengan - Saya tidak dapat membawa objek berat atau menggunakan gerakan berpusing tangan-Ku.

Yang perlu memaklumkan saya, bahawa ia bukan ubat yang betul.

Salah satu yang paling biasa diberikan ubat-ubatan homeopati yang akan datang bagi kecederaan selepas Arnica adalah Bellis perennis.

Bellis perennis adalah dalam keluarga yang sama tumbuhan (keluarga compositeae) kerana adalah Arnica. Bellis adalah lebih sesuai dengan kesan yang lebih dalam trauma dan kecederaan, seperti pembedahan perut dalam. Tetapi ia juga berkaitan dengan bengkak dan ketulan daripada kecederaan, yang Arnica mungkin tidak dapat untuk menangani.

Sebaik sahaja saya bermula pada Bellis, saya dapat melihat bengkak akan turun. Dalam masa dua hari, lengan saya kembali normal.

Tiada kesakitan atau sakit.

Tiada bengkak.

Saya dapat menjalankan dan twist lagi seperti biasa.

Apa yang perlu saya lakukan adalah untuk meninggalkan Arnica selepas beberapa jam dan bergerak ke Bellis, kerana gejala tidak membersihkan dengan cepat.

Tetapi kelewatan masa adalah akibat tidak. Walaupun kecederaan yang berusia tahun, ubat yang tetap berfungsi, memberikan tanda-tanda sesuai dengan gambar ubat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar