Masa Untuk Perlawanan Grudge - Perubatan Alternatif Verses Perubatan Konvensiona

Masa Untuk Perlawanan Grudge - Perubatan Alternatif Verses Perubatan Konvensional

Metafora Arena Gusti Mind mempunyai malam yang hebat di depan, kerana pertarungan Grand Champion Heavyweight dijangka bermula malam ini! Ya, penonton setia, malam ini adalah perlawanan dendam dinanti-nantikan - Perubatan Alternatif ayat-ayat perubatan konvensional! Mereka telah berhujah kes-kes mereka selama bertahun-tahun, jadi malam ini sudah tiba masanya untuk membuktikan sekali dan untuk semua kekuatan yang membuat betul!

Di Corner Ini: The disteril Scrubs

Di sudut kiri adalah nombor lawan satu: perubatan konvensional. Yang bungsu dua lawan, dia mempunyai scrub disterilkan dan pilihan mereka di dalam pertarungan ini ubat-ubatan. Beliau telah terbukti dan pasukan yang didokumenkan di belakangnya, termasuk kemenangan yang hebat terhadap polio, cacar, dan malaria. Dia benar-benar menguasai apa-apa gejala dan memberi tumpuan serangannya terhadap tubuh fizikal lawan.

Di Corner Ini: The Druid Jubah

Dan di sudut yang bertentangan adalah perubatan alternatif, pencabar, dan jauh lebih tua daripada perubatan konvensional, tetapi hanya sebagai kuat. Perubatan Alternatif lengang melalui permulaan kerjaya perubatan konvensional, tetapi tidak ramai akan membiarkan perubatan alternatif mempunyai peluang berjuang sehingga baru-baru ini. Dalam perlawanan ini, beliau lebih sukar untuk difahami. Dia menyerang tubuh, minda, dan semangat. Beliau mempunyai pasukan yang besar dan beliau mengalu-alukan input mereka sambil menumpukan perhatian kepada keputusan untuk individu.

Dan Mereka Off!

Loceng telah dibunyikan dan perlawanan telah bermula! Perubatan konvensional telah mendapat satu permulaan yang cepat dengan semua statistik, peralatan, dan disintesis ubat-ubatan. Perubatan Alternatif masih berdiri - betul-betul santai, dia menikmati secawan teh herba dan memegang yoga yang menimbulkan!

Perubatan konvensional marah sekarang! Dia memberi semua dia mendapat - pukulan, tendangan, dan melemparkan! Perubatan Alternatif mengambil pukulan, tetapi dia masih tersenyum! Ia kelihatan seperti perubatan alternatif yang lebam, tetapi tidak goyah.

Tetapi tunggu! Perlawanan itu mengambil giliran! Mereka dipadankan dalam headlock dan tidak ada pihak akan memberi. Perubatan konvensional memberi cara, tetapi masih berdiri!

Perjuangan adalah Tamat

Sudah tentu, artikel ini baru sahaja menjadi sedikit keseronokan mengenai kontroversi yang sedia ada antara ubat-ubatan. Pada hakikatnya, perjuangan yang tidak perlu. Kedua-duanya berkongsi matlamat yang sama mahu pesakit mereka untuk berasa lebih baik dan kekal lebih baik. Terpulang kepada setiap individu untuk membuat keputusan untuk diri mereka sendiri yang kaedah rawatan alternatif perlu digabungkan dengan perubatan konvensional untuk menggalakkan terbaik penyembuhan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar