Mahu Kos Perubatan Pemulihan Berkesan Untuk Ramai Syarat Common Heath? Mengapa Tidak Herba dan Vitamin?

Mahu Kos Perubatan Pemulihan Berkesan Untuk Ramai Syarat Common Heath? Mengapa Tidak Herba dan Vitamin?

Kali terakhir saya pergi ke doktor tempatan saya dengan keadaan perubatan yang kecil saya telah diberi preskripsi yang bukan sahaja mengetuk dompet saya selama enam tetapi adalah campuran kimia toksik. Ini adalah satu acara yang sangat biasa pada hari-hari penyelesaian segera. Baik ia meninggalkan saya tertanya-tanya jika saya akan dapat membayar untuk barangan runcit minggu, apatah lagi menyembuhkan saya.

Penyiasatan sedikit mendedahkan bahawa dalam banyak kes seperti itu, anda boleh mendapatkan keputusan yang sama atau lebih baik dengan menggunakan beberapa vitamin tambahan serta beberapa lembu. Ini menjadi semula jadi sering tidak mempunyai sebarang kesan sampingan kerana banyak produk farmaseutikal, pernah membaca bahawa sekeping sedikit kertas di dalam kotak? Anda boleh menyimpan beratus-ratus dolar dalam tempoh masa, dalam banyak kes, menggunakan herba dan vitamin sebaliknya. SO anda masih mampu untuk makan.

Kita mesti menyedari bahawa terdapat ubat-ubatan farmaseutikal yang dalam kes-kes akan melakukan kerja yang lebih baik, dengan mengambil kira sifat keadaan. Dengan semua ini dalam fikiran terdapat banyak kes di mana penggunaan vitamin dan herba adalah alternatif yang lebih baik untuk merawat dan membetulkan keadaan kesihatan biasa. Mengapa tidak kita lihat, ia cukup berbaloi.

Sains moden hari ini mempunyai ubat farmaseutikal untuk hanya kira-kira setiap keadaan kesihatan yang mungkin. Ubat semula jadi dan nutrisi atau lebih dikenali sebagai perubatan alternatif adalah sesuatu yang tidak ramai daripada Allopathic doktor hari ini adalah mahir dengan. Ia adalah ini kekurangan pengetahuan yang menyebabkan ramai doktor untuk mengemudi kami daripada ubat semula jadi lebih murah, ramai telah digunakan beribu-ribu tahun merawat dan menyediakan bantuan dan membetulkan keadaan dari senak menopause.

Berikut adalah beberapa cara untuk melihat meletakkan herba dan vitamin untuk bekerja untuk anda dan keluarga anda dengan keselamatan dan perbelanjaan kurang.

Dari perspektif holistik merawat keadaan perubatan, naturopath adalah sukar untuk menangani dengan pengetahuan alternatif beliau. Adakah anda mengalami pedih ulu hati dan atau senak? Mungkin ia disebabkan oleh memakan makanan yang salah. Sudah tentu masalah ini mungkin mempunyai akar dalam kekurangan vitamin semudah punca. Jawapannya boleh menjadi semudah menggunakan beberapa herba dalam masakan anda yang telah terbukti untuk melawan senak.

Herba seperti penyapu scotch, kunyit dan teh halia telah digunakan untuk melegakan berkesan senak dan pedih ulu hati untuk beberapa abad.

Dua daripada masalah kesihatan yang paling berbahaya hari ini, dan jantung masalah juga boleh mendapat manfaat daripada penggunaan herba seperti bawang putih, rosemary dan motherwort telah menunjukkan keupayaan mereka untuk mengurangkan tahap LDL manakala meningkatkan tahap HDL. Rosemary adalah tonik yang terbukti untuk jantung, seperti Motherwort. Hawthorne berry juga mempunyai kesan tonik pada sistem kardiovaskular keseluruhan.

Ingin meningkatkan peredaran anda; penggunaan cili merah akan membantu keadaan ini. Beta karotena dan vitamin E, yang diambil sebagai makanan tambahan, atau dalam makanan, memberi faedah yang hebat untuk pesakit jantung. Sering dijumpai dalam ikan air sejuk, omega-3 tambahan yang besar untuk perlindungan terhadap penyakit jantung dan pelincir sendi badan. Terdapat banyak vitamin dan herba lain yang membantu mencegah dan dalam beberapa kes, walaupun boleh mengubah keadaan.

Dalam tenaga kerja hari ini, ketegangan saraf dan kebimbangan semakin menguasai masalah kesihatan abad ini. Bunga ghairah, Wort St John, valerian dan ketayap semua ubat semula jadi yang berkesan. Cuba menggunakan beberapa vitamin murah dan herba sebelum mendapat preskripsi yang mahal diisi. Ini juga membantu dalam merawat syarat-syarat, kalsium dan magnesium tambahan dalam nisbah yang seimbang.

Adakah anda mengalami osteoartritis; makanan tambahan menggunakan magnesium boleh membawa kelegaan yang besar. Kebanyakan rakyat Amerika mengambil terlalu banyak kalsium; ini menyebabkan kekurangan magnesium, ingat nisbah. Seperti yang mempunyai masalah jantung, Omega 3 tambahan adalah ubat yang baik untuk pesakit osteoarthritis itu. Capsaicin krim, yang boleh didapati dalam tiub di kedai makanan kesihatan, boleh digunakan topically untuk menghilangkan rasa sakit yang kuat di tapak yang terjejas. Ia berfungsi dengan mengurangkan persepsi kesakitan, mencetuskan endorfin, tindak balas semula jadi otak kita kepada kesakitan.

Begitu banyak masalah kesihatan umum mungkin boleh dirawat dengan kesan yang besar menggunakan kawanan mudah dan beberapa program vitamin tambahan. Anda boleh mendapatkan program-program ini dengan melawat dan berunding dengan naturopath berkelayakan, herba dan pakar pemakanan, ini adalah satu langkah besar pertama untuk tetap sihat. Kos rendah pelepasan mungkin untuk keadaan anda semasa berhenti pengurangan berat badan dalam dompet anda. Jaga kesihatan, ia lebih murah dalam jangka masa panjang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar