Oregano Minyak Untuk Minyak Urut

Oregano Minyak Untuk Minyak Urut

Siaran ini akan menerangkan minyak oregano untuk minyak urut. Ramai daripada anda mungkin telah menyedari ini jenis minyak. Ia boleh digunakan untuk minyak urut. Minyak bercampur dengan safflower ditekan sejuk, kadang-kadang magnolia atau lavender juga ditambah. Sekarang, masalah ini adalah bagaimana anda menggunakannya dari botol.

Anda boleh mengambil dan menggunakan lurus dari botol, tetapi anda perlu membayar perhatian dan memastikan bahawa minyak anda adalah jenis penitis. Letakkan satu atau dua titik setiap hari di mulut anda. Anda boleh menggunakannya pada waktu pagi, tengah hari, petang atau pada waktu malam. Tidak ada jadual yang ketat.

Minyak Oregano merupakan pahlawan yang sangat baik untuk memerangi jangkitan, kerana ia adalah antibiotik semula jadi. Oleh itu adalah agak panas dan keras, jadi pastikan anda mencuci ke bawah dengan air sebelum memasukkannya ke dalam mulut anda.

Sekarang terdapat satu lagi jenis minyak oregano, salah satu yang anda tidak boleh menggunakan lurus dalam bentuk asalnya. Jika anda ingin tahu jenis lain oregano, anda perlu menyemak bahan-bahan. Terdapat minyak oregano tulen, dan ini berbeza dengan minyak jenis penitis. Satu titis ia cukup untuk menyebabkan kaustik. Oleh itu, secawan air tidak mencukupi untuk meneutralkan kaustik. Ia masih boleh membakar bibir anda.

Biasanya, jenis penitis minyak adalah campuran dengan minyak zaitun. Walau bagaimanapun, penggunaan ia masih perlu dicampur dengan air kerana ia adalah panas. Jika anda tidak mencampurkannya dengan air yang mencukupi, nafas anda boleh berbau seperti tempat percutian Itali.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar